JULAI dah rupanya…

Ala, dah bulan Julai rupanya sekarang.Ina jer yang rasa macam lambat lagi kot bulan June habis.adeiii~~ Bukan sebab tak puas beraya tau. Tapi terasa seolah,cepatnya Ramadan berlalu pergi.Rindu sangat ramadan kali ini. 14 Artikel pada bulan June 2018 Baru perasan,bila dah publish entri semalam.. Sobella Buat Penampilanku Berubah.Semalam dah 1st Julai.. Ermm, lagi satu sedihlah …

blogger kuantan,Advertorial,Parenting

Di belakang tabir kami sebagai blogger

Semalam,adalah kenangan terindah buat ina bersama rakan blogger pahang.Alhamdulillah,dapat juga berjumpa 4 mata dengan mereka ini.Jika ikutkan,sebelum ini memang agak sukar lah nak atur perjumpaan macam ini kan. EVENT DAN  BLOGGER Kami berjumpa pun,disebabkan event review buffet ramadan di Ancasa Royale Pekan,Pahang.Seronok sangat tau.Antara blogger yang turut hadir event ini ialah Zaza Iman,Cik Renex,Lea Azleeya …

SAHAM AKHIRAT : Antara Sedekah dan Infaq

Salam jumaat.. sedikit perkongsian mengenai Zakat, Infaq dan sedekah.. Dalam penjelasan tentang makna istilah dari zakat, kita telah mengetahui bahawa zakat adalah kewajipan harta yang spesifik,memiliki syarat tertentu, hak orang tertentu dan waktu tertentu. Sedangkan infaq iaitu mengeluarkan harta yang mencukupi zakat dan bukan zakat. Infaq ada yang wajib ada yang sunat. Infaq wajib, di …