• beauty,lifestyle blog
    camera,  lifestyle,  Wishlist

    Wishlist – NIKON kamera A300

    Ermm..sebelum ni kan.Ina langsung tak pernah ada wishlist.Tetapi..,kalau ada pun.Hanya fikir nak jer sesuatu tu.Tetapi jika keinginan tu tak dapat..,ina tidak kisah.Hurrmmmm….,mungkin  kali ini agak berbeza bagi Ina.Mungkin juga sebab sudah matang.Hehehe..yerlah kan..umur pun dah meningkat dan menginjak 3 series ni…Muehehehe.. Taraaaa! Ini lah Wishlist Ina,ehehe. Tak mahal mana pun..,tak sampai ribuan ringgit bagi sebuah kamera ni.Ermm…,dah servey dalam Lazada harga RM 489 bagi seunit kamera ni.Sebelum ni,dah servey harga kamera DSLR sony.Tetapi bila di fikirkan kembali..,emm..Ina ni bukanlah kaki Travel.Tetapi cukuplah untuk mengambil gambar untuk kerja-kerja sebagai blogger.Orang kata..,nak cuba yang kecil dahulu bolehlah kan.Ehehehe Punca nak beli Kamera?   Bukanlah ikutan kawan-kawan..,tetapi oleh sebab kerja-kerja sebagai blogger.Ina rasa…