bijirin khasiat,sahur dan diet ketika ramadan,perut kenyang

Tanpa Berlapar dengan SURYA Super Great Grain

Rutin Ina selepas bersahur iaitu akan bancuh segelas Surya Great Grain. Entahlah kenapa,dah memang gitu.Tekak ni memang nak minum sesuatu yang boleh mengenyangkan perut walaupun selepas bersahur sudah makan sepinggan nasi. Macam mana Rasa Surya Great Grain ni Baiklah,sebelum korang tertanya-tanya apa pula rasanya Surya Great Grain ni.Meh sini nak bagitau. Mengikut rasa, adalah terasa …

dettol wipes,dettol pencuci lantai

Kekal Sihat dan di lindungi sepanjang bulan Ramadan dengan DETTOL |

Buat pertama kali pertama nak mencuba anti bakteria proskin dari DETTOL yang terbaru ni.Biasa beli untuk kegunaan semasa berpantang jer bagi penjagaan diri semasa berpantang.Dengar cerita produk Dettol ni bagus dalam perlindungan dan menghapus daripada kuman dan bakteria bagi melindungi keluarga. Amalan kebersihan dapat membantu melindungi keluarga anda daripada 100 jenis kuman yang berbahaya Setiap …

kbeauty product,product review,petal powder,powder

Petal Velvet Powder (Kbeauty Product)

Dulu jika kemana-mana.Rupa Ina memang macam tak siap,ehehe.Sebab selepas bersiap.muka hanya pakai foundation sahaja.Bedak tabur atau sebarang powder memang tak pakai.Tapi sekarang memang dah jatuh cinta dengan Petal Powder ni.. Ini lah,bedak tabur yang Ina cakapkan tu.Petal Velvet Powder.Dia ada 3 pilihan kod. Beige,Transcluent (Putih) dan Pink Lavender. Ina dah cuba kesemua kod.Berbaloi sangat nak …