• kbeauty product,product review,petal powder,powder
    beauty,  product review

    Petal Velvet Powder (Kbeauty Product)

    Dulu jika kemana-mana.Rupa Ina memang macam tak siap,ehehe.Sebab selepas bersiap.muka hanya pakai foundation sahaja.Bedak tabur atau sebarang powder memang tak pakai.Tapi sekarang memang dah jatuh cinta dengan Petal Powder ni.. Ini lah,bedak tabur yang Ina cakapkan tu.Petal Velvet Powder.Dia ada 3 pilihan kod. Beige,Transcluent (Putih) dan Pink Lavender. Ina dah cuba kesemua kod.Berbaloi sangat nak beli pun.Harga pun murah sangat RM 16/Seunit. Selain harga yang murah,Petal Powder ni pun ringan jer,selepas di apply pada kulit.Paling penting,ia bebas paraben.Salah satu contohnya,muka Ina tak pedih selepas apply pada kulit.Sesetengah product akan menyebabkan kulit gatal-gatal dan pedih. Satu lagi feedback yang Ina pakai adalah,ia sangat sesuai digunakan pada kulit berminyak dan kering.Macam Ina…