Gel Mandian Enchaunteur PARIS ADORE Yang Menenangkan

Assalamualaikum.. Wangian berupaya menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa. Menikmati belaian lembut sewaktu mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari, merupakan rutin harian yang wajib diamalkan para wanita. Sebaik sahaja anda menjejakkan kaki di bawah pancuran bilik mandi, sentuhan gel mandian beserta wangian yang menyerap lembut memberikan ketenangan minda dan jiwa menjadikan setiap saat waktu …

Penjagaan Harian Bagi Kulit Sensitif

Bulan lepas anak sulung Ina disahkan mempunyai Ekzema.Sedih pula rasa..kesian sangat.Asyik menggaru sahaja.Banyak aspek kena jaga bila dah ada Ekzema ini. Ekzema Korang tau tak Ekzema tu ape? Untuk pengetahuan korang,Ekzema adalah sejenis penyakit kulit kondisi kulit yang kering dan gatal yang di sesuatu masa mengakibatkan lebih kurang 15 dan 20 peratus kanak-kanak. Anak-anak Berkulit Sensitif …

CARRIE JUNIOR FUNTIME WIPES BERI KESEGARAN UNTUK ANAK

KELEMBAPAN TERBAIK UNTUK RASA SEGAR DAN BERSIH SEPANJANG WAKTU   Permulaan yang baik ke arah kehidupan yang sihat dan bersih bermula dengan memupuk amalan kebersihan sejak kecil. Amalan yang baik adalah dengan memastikan tangan sentiasa bersih sepanjang masa namun akan ada keadaan dimana air dan sabun tangan sukar diperolehi. Apakah yang akan anda lakukan bila …

FOLLOW ME: EKSTRAK TEH HIJAU DAN SAKURA SESUAI BAGI RAMBUT KERINTING Dan HUJUNG BERCABANG

Syampu Teh Hijau ini diperkaya dengan Vitamin C dan E untuk memberikan perlindungan kepada folikel rambut dan pada masa yang sama memastikan rambut anda sentiasa licin dan lembut. Polyphenol (sejenis sebatian semula jadi yang didapati dalam ekstrak Teh Hijau) membantu mengekalkan kulit kepala yang sihat; manakala gabungan pelbagai ekstrak tumbuhan semula jadi bersama antioksida yang …

BOTANIC SUPERFOOD by LYNNITY

      healtier life         actually i dont have time for breakfast with heavy breakfast like nasi lemak, and that can make my body tired and fatigued can hurt my time as a housewife who now has 3 growing children. I hold on to the saying, that time is so precious. …

Botanic Juice – For Weight Management , Anti Oxidant and Detox

Rough skin, freckles, sunburn, Obesity, digestive problems and other health problems often occur in the human body. This is because the body is never thrown away Toxic . So the impression of any harm is like the above. But, do you know that a body has never been detoxed will have a more serious problem …

JULIE’S BISCUIT yang sangat sedap!

Julies Biscuit alkisahnya.. satu hari tu, ina silap tengok masa.Nak dijadikan cerita..Jam 11 Pagi  ina sudah keluar dari rumah bagi mengambil anak sulong yang bersekolah Tadika PASTI Al Hidayah,Kuantan. Waktu sebenar pulang ialah jam 12 Tengahari. Adoiii! memang masak la menunggu dalam kereta.Time ni pula, lupa nak topup prepaid..kalau tidak, ina dah buat Live.Ekekekeke..Bajet je …

Lengkapi Kediaman/Premis Anda dengan CCTV

Pemasangan alat alarm system,cctv di Kuantan |Kecurian,pecah masuk kedai atau rumah sering kita takutkan hal ini terjadi.Bagi sesetengah pihak pula tidak ambil peduli mengenai kes kes sebegini.Maklumlah, tidak berlaku lagi.Seeloknya, haruslah mencegah daripada berlaku. Artikel kali ini, berkisarkan alat cctv (Closed Circuit Television )iaitu alat perakam bagi memantau lokasi rumah,pejabat,kilang,stesyen minyak ,premis kedai mahupun gudang.Apa …