• beauty,  lifestyle,  Sobella

    Sobella Merubah PenampilanKu

    Tambah kapsyen Tajuk tak boleh blah langsung…eheheh.Tetapi entahlah.Mak cakap semalam kat Ina muka dah nampak perubahan.Ada nampak gemuk.Sebelum ni,semasa bulan ramadan muka cengkung sangat.Urmm.. Ada juga niat dihati  nak membeli dan mengamalkan supplement bagi tambah berat badan ni.Sebab berat sekarang mencecah 50Kg sahaja.Ermm,,walau nampak jer kurus ina ni.Tetapi tulang padat.Ehehehe..  Saiz (27) seluar jeans dari zaman bujang sehinggalah mempunyai anak 3 orang ni.Ina masih mengekalkan saiz pinggang yang sama.Ehehehe.. masih boleh digunakan lagi seluarnya.Tehehehe.. Baju raya pun masih boleh gunakan yang lama lama.Baju tshirt pun sama.  Pernah suarakan isi hati pada suami,nak tambah berat badan lagi kononnya.Tetapi suami dah kata..sudah okay macam ni.Dengan ketinggian ina 161cm.. Hmm,,apa nak kata lagi,dengan…