• Nur Wardina Soffea,Amalan mudha bersalin
    lifestyle,  Tip parenting

    Di Ejek Bisu Dan Sekarang Macam Bertih Jagung Mulutnya

    Assalamu’alaikum..   Di Ejek Bisu Ada makcik bawang yang memanggil anak ina ni bisu.Kesian tau.Nur Wardina Soffea ketika ini berusia 2 tahun.Sedih pada mulanya.Yang paling beremosi ketika ini adalah suami ina sendiri.Dia lah pantang pabila orang sekeliling menggelarkan anaknya bisu.Ehehehe..Ina? Rileks aja.Nak marah macam mana kan? Dah mulut manusia.Kadang kala orang yang terdekat sendiri pun kata Soffea sendiri takde mulut.Huhuhu..  Sebab ina tau perkembangan Soffea ni macam mana.24 jam ina bersama anak-anak.Dan ina juga tau,Soffea ni dia seorang pemalu.Jika ada tetamu atau ina sekeluarga pergi bertandang ke rumah tetamu.Mesti mulut Soffea ni terkatup rapi.Sepatah apa pun dia takkan bercakap lagi-lagi dengan orang yang tak dikenali.Ehehehe.. Memasuki Usia 2 Tahun 6…