depan sekolah menengah sura ujung Dungun

Jalan-Jalan Ke Dungun

Dungun pulak ker? Suka-suka pergi jalan ke Dungun tanpa planning.Asalnya suami nak bawa weekend tu pusing bandar Kuantan jer.Tengok wayang dan shopping sikit-sikit. Macam biasa,dah bosan kan.Asyiik itu saja aktiviti kami sekeluarga.Pujuk suami cakap nak berjalan jauh sikit.Balik hari pun takpe ke Kuala Terengganu ni.Terus suami cakap,ON.Apalagi,macam lipas kudung packing baju-baju ni semua.Hahahaha.Maklumlah,minggu satu lagi …

Jom Terbang Bersama Malindo Air

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang.Yeehuuu! Jom Naik Malindo Air. Musim cuti sudah tiba….mahu ke mana ea? Mesti benda ni yang korang duk fikir-fikir kan?. Lagi pulak kalau dapat cuti panjang sikit, mesti nak panjang langkah jugak kan? Tehehehe..nak naik flight la..nak pergi tempat jauh sikit la..boleh la expand the horizons kata orang.. Okay, bercakap pasal …