duit raya,open house,sibligs beraya

Sakan Beraya di 3 Buah Open House

3 Buah Open House beraya | Sabtu lepas sakan sangat beraya.Dah dapat jemputan kan.Mestilah kena pergi.Lagipun takde lah jauh mana pun.Depan rumah dan beberapa meter jarak dari rumah jer. Harapkan open house itu dekat.Itu yang rajin pergi juga.Jika tidak,memang takde pergi lah.Dan alhamdulillah,menu-menu semuanya sedap sekali.Terutamanya open house depan rumah Ina tu.Perumahan Semi-D yang di …

beraya di kampung,duit raya dari kelab bloggerben ashaari,kbba9

Dapat Juga Sara Merasai Suasana Balik Kampung!

Syawal ke-4,akhirnya barulah tertunai hajat si sulung nak merasai suasana balik beraya di kampung.Nak rasai sendiri pengalaman harungi jalan jammed tu semua. Boleh pula terbabas bangun awal pagi,makanya bersiap dalam kereta sahaja lah.Hihihi..,mekap pun tak beria sangat.Sedih kita. Macam biasalah,tugasan isteri macam-macam.Nak kena siapkan anak-anak terlebih dahulu. Muka Ina ni sekarang tengah downtime peeling. 3 …