tauhu bergedil sedap, tauhu bergedil kuantan,mengidam tauhu bergedil

Mengidam ekstrem? Pujuk baby kat dalam tu

Mengidam sejak dari sebelum tau mengandung lagi tau. Tekak macam-macam nak makan ni ha. Ibu mengandung sahaja yang tau macam mana rasanya. Menangis Kalau tak dapat makan apa yang diidam Anak tekak pada mulanya nak makan makanan korea lah. Habis di laman social Facebook Ina scroll.Cari makanan berasaskan korea yang boleh cod terus ke rumah. …

AMALAN MINUM AIR HUJUNG RAMBUT SEMASA MENGANDUNG

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM..  Air hujung rambut jika diamalkan semasa mengandung ia bantu memudahkan proses bersalin kelak? malam nie nak tulis entri, tak banyak pun.Hanya secuit jee..nak bagi petua apa yang ina dapat dari mak dan seorang ustaz.Yang baik wajib la kita share kan…?tak mau kedekut-kedekut ilmu nie.   minum air rambut untuk mudah bersalin …