sebeang takir

Jalan-jalan di Seberang Takir,Kuala Terengganu

Cuti baru-baru ini kami menghadiri kenduri di Seberang Takir. Iaitu kenduri anak saudara abah. Kami sampai di kenduri tersebut lebih kurang jam 1.00 petang. Bertolak dari Kuantan jam 9 pagi. Haaa, sampai jer di kenduri. Perut memang dah berkeroncong.Lapar sangat-sangat ni. Kebetulan rombongan keluarga pengantin lelaki baru jer selesai bertandang.Jadi, tak lah terlalu padat.Ehehehe.. Alhamdulillah, …

depan sekolah menengah sura ujung Dungun

Jalan-Jalan Ke Dungun

Dungun pulak ker? Suka-suka pergi jalan ke Dungun tanpa planning.Asalnya suami nak bawa weekend tu pusing bandar Kuantan jer.Tengok wayang dan shopping sikit-sikit. Macam biasa,dah bosan kan.Asyiik itu saja aktiviti kami sekeluarga.Pujuk suami cakap nak berjalan jauh sikit.Balik hari pun takpe ke Kuala Terengganu ni.Terus suami cakap,ON.Apalagi,macam lipas kudung packing baju-baju ni semua.Hahahaha.Maklumlah,minggu satu lagi …