bijirin khasiat,sahur dan diet ketika ramadan,perut kenyang

Tanpa Berlapar dengan SURYA Super Great Grain

Rutin Ina selepas bersahur iaitu akan bancuh segelas Surya Great Grain. Entahlah kenapa,dah memang gitu.Tekak ni memang nak minum sesuatu yang boleh mengenyangkan perut walaupun selepas bersahur sudah makan sepinggan nasi. Macam mana Rasa Surya Great Grain ni Baiklah,sebelum korang tertanya-tanya apa pula rasanya Surya Great Grain ni.Meh sini nak bagitau. Mengikut rasa, adalah terasa …

gambar makanan sunnah

Makanan Sunnah dan Khasiat

Makanan sunnah dan khasiat | Korang pernah tak makan makanan sunnah yea? Apa makanan sunnah tu? Orang kata jika amalkan makanan sunnah amat bagus untuk kesihatan.Ermm,best pula kan? Betul ke bagus pemakanan sunnah ni untuk kesihatan? Seriously,memang tak tahu apa benda makanan sunnah tu. Tetapi dulu lah masa zaman remaja.Sebab tak meluas lagi kan.Ni sekarang …