Transit Terakhir

TRANSIT TERAKHIR – CEREKARAMA

Bagi korang yang tidak berlesempatan menonton drama cerekarama Transit Terakhir semalam.Boleh terus menonton disini..
Transit Terakhir
Pelakon
Amar ashraf
Fahrin Ahmad
Aleeza Kassim
Lisdawati
Pengarah
Elie Suryati
Ulasan ina bagi jalan cerita ini,Okay. Akan tetapi jika dikembangkan lagi part isteri fahrin ahmad (aleeza Kassim memberi nasi kangkang)  dan babak jenazah jatuh tergolek dari van jenazah.Tahap keseraman itu,audien dah rasa tahap keseraman..tetapi jalan penceritaan dimatikan begitu sahaja.
Selamat Menonton

3 Comments

  1. Avatar

    Tak tengok… bila main citer ni… hehehe

  2. Avatar

    tu la mcm tergantung pulak drama ni.. semalam pecah rekod ekin layan cerekarama taw.. hahahaha selalu jarang sgt nak tgk

  3. Avatar
    Najah Mustapa says:

    sekarang saya tak berapa berminat tengok drama melayu. mgkin sebenarnya kalau tengok dari awal saya akan ralit jugok tengok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *